csütörtök, június 23

A nagy vakáció

Sára első nagy nyári vakációja a nagyszülőknél valósul meg. Ezen a héten baróti mama és tata látnak vendégül, családostól érkeztünk, mert hazajöttek unokatesóék is Budapestről. A mozgalmas hétről majd később beszámolunk, van amit mesélni! A napok leginkább családi programokkal telnek (amikor nem éppen valamelyik szinte kétéves utánozza a másik szinte kétévest: te is eszel gyümit - én is eszek, te is a polirozott bútoron/üvegajtón autózól - én is, te sem kérsz többet enni - én sem, te is iszol - én is szomjas vagyok, neked sincs kalapod - én is leveszem, te is visibálsz - én is, stb.) : keresztelő, babalátogatás, keresztgyerekek meglátogatása, családi kirándulás a zöldben, kétgenerációs unokatestvértalálkozó hússütögetéssel egybekötve. Jövő héten Ágomamánál csínytevősködünk és lógatjuk a lábunkat, már Apa nélkül. Persze ott is meglátogatjuk a család apraját nagyját, reméljük egy hét alatt mindenkire lesz időnk, habár a legérdekfeszítőbb látnivaló Sárababa lesz, akinek a héten is bővült pár érdekes szóval a tudománya: fene ede meg, battikula.

Nincsenek megjegyzések: