szerda, november 24

Sára, az innovatív

Van egy kedvenc játéka, amit ő talált ki. Elbújik a hátam mögé, kell keresni, kérdezni hol van, merre bújt, és ha "megtaláltam" akkor kukucsizok, ő meg harsány nevetésbe tör ki, araszol a másik oldalam fele, ahol nem látom, ahová megint elbújhat. Aztán ha arra fordulok, akkor meg vissza sertepeltél, a lényeg, hogy ne lássam, keressem és kukucsizzunk. Pontosabban ha ő nem lát engem, akkor azt hiszi én se látom őt :). Képes ezt játszani 10 percet is. Csinálja ha a földön ülök, vagy ha széken is. Ma a támlás széken ültem, és mögé bújt, persze felállva és jól megkapaszkodva. De ha a konyhaaaztal mellett ülök akkor is odamászik, felkapaszkodik, belefúrja kiskobakját a hátamba. Ha meg nem keresem, akkor valami hangot ad ki, hogy vegyem észre elbújt. Tegnapelőtt Álmossal is ezt csinálta, az első nemApa/nemAnya akivel ezt játsza.

Nincsenek megjegyzések: