szerda, november 17

Könyvszerzemények

Szombat este már jobban voltam, és mivel itt volt Ágómama bébiszitter, Apával járkáltunk egy rövidet. A könyvvásárba is beugrottunk, nagy meglepetésemre már este 6-kor a legtöbb standot elpakolták, négy könyvesstandnál nézelődtek még ilyen későmarcik mint mi, de legalább elkaptuk a nagy árleszállítást. Gyönyörű könyvek, utóbbi évek kiadásai ugyanolyan árban voltak két standon, mint a könyvesboltokban, a Koinónia kiadónak volt viszont egy érdekes ajánlata. Társultak egy másik, melletük lévő standdal, ahol gyerekkönyveket kínáltak, sajnos már nem emlékszem kik voltak. Ha vásároltál bármilyen könyvet (már leszállított áron), választhattál egy kosárból még egy könyvet ingyér. Természetesen gyerekkönyveket vettünk Sárának, nem tankoltunk fel, csak úgy vásárfiának, ne teljen el úgy vásár, hogy nem szereztünk be egy-két könyvet. Választottam egyet én, egyet Apa, és a kosárkából pedig nekünk is jutott egy-egy könyv.
Ezt választottam én, nagyon pici, kartonlapokból álló könyv, vannak benne kinyítható, eltolható ablakocskák. Sára már tudja őket emelgetni, tologatni, nagyon szereti egyedül is nézegetni. KisGergőéknél is találkoztunk ezekkel a típusú könyvekkel.

Apa Micimackósat választott, amiben egy rövid történet van, a képek nem túl színesek, inkább a cselekményt lehet kiemelni, hogy mit csinál a mackó, a méhek, stb.


Nincsenek megjegyzések: