csütörtök, augusztus 12

Ideje a játszásnak, ideje az egyébnek

Tegnap végre meglett az a játékfélóra, amiről előtte beszéltem. Amiután jól elpanaszoltam magam itt, végiggondoltam a dolgot még egyszer és változtatásokat eszközöltem. A tegnap is úgy jutott időm mindenre amit akartam, hogy 1. - a legfontosabb - Ne akarj mindent megcsinálni, és egyáltalán ne akarj mindent tökéletesre; 2. Amit csinálsz hamar csináld. Szóval hamar-hamar befejeztem a dolgom és délben már a padlón csúsztunk-másztunk Manókával. Babáztunk is, mindegyiket szerre elővéve, megédeseltük őket, elmutogattuk mindenféle testtartozékaikat, altattuk a babákat. Kockáztunk is, amíg Sára meg nem unta és hátatfordítva nekem át nem mászott a másik szobába.
Próbálom összeszedni magam. Pár dolog ami segít: egy nap csak egyszer, na jó: max kétszer mosogatni, vagyis mindent felgyűjteni, aztán mindent elmosni. Ezzel időt lehet spórolni. Aztán azzal is szerzünk egy kis időt magunknak, ha este hamarabb nekiállunk a tennivalóknak, és hamarabb lefektetjük Sacót, így tegnap már jutott időm arra a tíz oldalra egy könyvből, és bele sem aludtam az olvasásba! Persze ehhez az is kellett, hogy Apa altatott, addig én befejeztem tevés-vevést, és akkor még volt kb. két óra szabadidőnk.
Bizakodásra ad okot, hogy Sára étvágya visszajött, újra akar enni, szóval nem kell egy órát eltölteni az "ezt kérsz? ezt nem. és ezt? ezt sem..." próbálkozással. Ami még problémás: a cici nélküli elalvás, de vannak esték amikor már egészen jól megy (tegnapelőtt Apa 3 perc alatt elaltatta, igaz nagyon kimerült volt Babóca), és az éjszakai ébredések. Reméljük hamar lejár ez a nyűgösebb periódus, mert például egy hete szépen átaludt pár éjszakát egymás után.
Amiben kitartóak vagyunk és úgy tűnik Sára is elfogadja: a kiságyban alvás. Elég merész vállalkozás már csak úgy otthagyni az ágyon aludni, mert akár 360 fokos köröket is képes megtenni alvás közben. Végre egy év után eljött a rácsos kiságy ideje!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Te Reka, en imadom, hogy olyan oszinten leirod a gondolataidat! Kitartas! puszko, Csilla