kedd, május 11

Tapsi kacsám tapsi

Hogy mit tud még a 9 hónaposunk? Hát tapsolni! Május 10-én először önszántából elkezdett tapsolni a két kis kezével. A babafoglalkozáson vannak tapsolós mondókák és játékok amiket néha otthon is játszunk kábé napi rendszerességgel. De eddig csak én tapsoltattam a kezét, vagy én tapsoltam az enyéimmel, hogy lássa hogyan kell. Sára csak "repülni" tudott eddig, vagyis lóbálja nagy sebességgel a karjait függőleges irányba, kalimpál becsületes tempóban, de eddig össze nem érintette őket taps céljából, csak ha matatta az egyikkel a másikat, vagy ha egyik kezéből áttett a másikba valamit. Tegnap amikor meghallotta Halász Judit nénit énekelni elkezdett tapsolni :).
És már mutogatni, pontosabban matatni is tud egy újjal. Eddig ha valamit akart az egész kezét vitte a dolog felé, és tenyérrel tapperolta, de most már összefogja a markát és csak egy újjal piszkálja ami érdekli. Na persze még nem mutatja, hogy "ni", de gondolom ez következik.

Nincsenek megjegyzések: