szerda, október 20

A hajas énekesnő

Sára beszélni még nem tud, de dudolászni már igen! Dallamokat hümmög el, a Cickom, cickom vagyon-e szép lányod című éneknek az első sorát, és a Hinta palintát. A második a kedvenc, azt gyakrabban "énekli", amikor például mondom, hogy megyük hintázni, vagy felültetem a hintára. Vasárnap este itt voltak Bencéék, és benceanyu szerint, amikor a könyvben rámutatott a lepkére, akkor Sára mintha a Lepke, lepke, szállj a kezemre című dalt kezdte volna hümmögni ritmusosan. Ezek a dalok kicsit hasonlítanak egymásra, a ritmusuk, és a dallamuk is. Sára sokszor dudolászik, de én azt hittem, hogy így próbál beszélgetni. Aztán Júlia mondta, hogy ez nem egysíkú, mint a beszéd, mert hangilag variálja, egyik hang fent, másik lent. Aztán meg én is úgy szoktam, hogy ha egy könyvet nézegetünk akkor bizonyos állatoknál énekelünk is. Lehet, hogy hamarabb fog énekelni, mint beszélni??

Nincsenek megjegyzések: