szerda, február 24

Páli fordulat

Amire mindenkinek sikeresen eldicsekedtem, hogy Sára milyen ügyesen kialakította magának a napi alvásprogramját, arra az egész felborult, és a jó pár hete tartó minden délben alszunk két órát állítás megdőlt. Túl szép volt hogy igaz legyen... :) Valójában az történhet, hogy még kicsi, és ebben a korban a dolgok gyorsan változnak, hol így hol úgy alakulnak. Pár hétig tartotta azt a programot, aztán múlt héten csak 20-30 perceket aludt délben. Ezen a héten már teljesen elmaradt a déli alvás, van amikor alszik délután, de olyan nap is van, hogy nem alszik nappal, max csak elbóbiskol a kagylójában egy negyed órára, és egy hangosabb neszre már meg is ébred.
Elmesélem az egyik kisérletet amit a héten végeztem vele. Észrevettem, hogy Sára - ha álmos - könnyen elalszik egyedül, ha a kagylójában van a konyhában és én teszek veszek körülötte, de nem szólok hozzá. Tegnapelőtt megvártam míg már nagyon leragadóban volt a szeme, akkor szépen kivettem, bevittem a kiságyába, betakargattam, simogattam, altatgattam. Szerintetek mi történt? Az tippelt jól, aki az ébrenmaradásra szavazott! Sőt: sírt. Kivettem, próbáltam ölben altatgatni, magam mellé vettem az ágyba, de semmi... Egyre éberebb volt. Gondoltam visszateszem a hordozóba, ha azelőtt bevállt... És igen! Újra elaludt a konyhában a hordozóba. Betakartam. Úgy szundikált vagy 20 percet, amikor gondoltam beviszem a szobába kagylóstól. Hát nem megébredt a drága?! Na ennyit a trükközésről... Ja, persze már sehogy sem aludt vissza.

Nincsenek megjegyzések: