hétfő, július 9

Mai szöveg Sárától 23

Kezébe van egy 3 centis, filcből vágott 8-as.
- Ez egy B betű.
A 8-asvalóban hasonlít a nagy b-hez, de... Miből gondolja? Soha nem magyaráztuk neki a betűket, csak az S-et mutogattuk neki, mint Sára betűt. Lehet, hogy az egész csak véletlen.

-Mi ez?
-Kétszersült.
-Miért sütték meg kétszer?
(Tájszólás, spéci nyelvjárás, nevezzük aminek akarjuk, de szüleitől tanulva - talán a székely szűkszavúság, minek mondjunk több hangot ha kevés is elég - nem az akadémiailag helyes kifejezéseket használjuk a sütöttem, kötöttem, futottam stb. igéknél, hanem csak egyszerűen süttem, köttem, futtam. Sajnos ez már annyira bennünk van, hogy nem vesszük észre, és persze a gyerek utánoz.)

Kétrészes fürdőruhája van, nem mintha lenne mit takargatni, de kapta ajándékba és ha már van: neki azt fel kell venni! Eddig egyszer viselte, tegnap a strandon. Ma néz engem öltözés közben:
- Nekem is van cicitartóm, csak nekem vízi cicitartóm van.

Ma először kötöttem fel neki az összes haját két copfba, mert végre olyan hosszú, hogy össze lehet szedni az egészet copfba. Fésülködésnél azt játsszuk, hogy én vagyok a fodrász és fodrászkodom őt. Ma az eredményt látva a tükörben:
-Nagyon fodrászatba voltam!

Lucskos káposztát eszünk. Megnéz közelről egy káposztadarabot:
- Ez mi a káposztán, lucsok?

Mostanában állandóan buliba hív, vagy Petinek van szülinapja, vagy csak úgy. A zenét ő "rakja" vagy valamelyik baba. Tegnap kérdem az aktuális DJ-re vonatkozóan:
- Milyen zenét tesz, retrót?
- Most teszi a hop-hop-hoppot.

1 megjegyzés:

Molnár Kinga írta...

Jót nevettem :)