csütörtök, január 13

Sár/a

Elolvadt a hó, óriási a sár. Ma séta közben Sára ki akart szállni a babakocsiból. Hát jó. Kivettem. Nem fogja senkinek a kezét, még mindig a babakocsitolás a mánia. Hát jó. Tolhatod. Egyszer kellett csak megtérdeljen tologatás közben, annyi a világoskék nadrágnak térdtől lefele. A pumpám nem ment fel, normális, hát gyermek, lépegetne, van mosógép, kimossuk. A pumpám akkor ment fel, amikor az aszfalton sétáltunk volna, de ő a sáros-füves rész fele húzott. Aztán megértettem, meglátta a játszótéri játékokat. Elmagyaráztam mi a helyzet (oda most nem megyünk, minden csupa sár, víz). Nem voltam túl naiv, persze, hogy nem értette. Ölbevive cipeltem el onnan (akkor már én is sáros lettem) egy aszfaltrészre ami száraz volt, ott tekerheti körbe. Aztán figyelemelterelés módszerével próbálkoztunk, Mikivel "kergették" egymást egy darab betonperemen, előre hátra. Egy idő után megunta. Valahogy onnan is a fűbe akart menni. Hát jó. Teszünk egy kört a sáros fűben. Akart volna ő több kört is, de aztán ölbevettem és vissza a babakocsiba. Úgy tűnt ennyi séta elég is volt, nem volt több apelláta. Utálom a sáros telet, hol van már az izzasztó meleg nyár?!!

Nincsenek megjegyzések: