csütörtök, december 23

Betegség alakulása

Sára tegnapi elálmosodását csak csendes egy óráig tartó énekelgetés, matikálás, mondikálás a kiságyban követte, de elalvás semmi. Biztos gondolta tegnapelőtt jól kialudta magát, két napra is elég volt. Este elmerészkedtünk vásárolni családostul, de megfogadtam, hogy többet soha az év ezen napjain nem megyek bevásárlóközpontba, és hamarabb, idejében beszerezzük ami kell: öldöklés ami van az üzletekben, ha nem is szószerint, de idegöldöklés. És nem csak a nagy boltokban, a tömbháznegyedben is a főút melletti üzletekben 15 perceket kell várni, míg az eladó szabad lesz.
Ma délelőtt elvittem Sacót az orvoshoz ellenőrzésre. Megijedtem rendesen amikor megláttam indulás előtti pelenkázáskor az apró kis pöttyöket a hasán és hátán. Kinga megjyegyzéséből ítélve azt hittem ez most himlő, nem kellett volna tegnap kimenni vásárolni emberek közé. A doktornő megnézte s azt mondta, hogy ez a hűléssel jár, nem himlő, ez csak azt jelzi, hogy gyógyulóban van a gyerek, és hogy nem fetőződött túl, el is múlnak holnapra a kis piros pöttyök. Meg Sára amúgy is bekapta a himlő elleni oltást. Hát én nem tudom az mennyire védi meg és meddig. A torka nem pirosodott be, tehát nyugodtan hazamehetünk karácsonyra. Maradnak a "szörpik" amiket eddig is szedett.
Betegséggel kapcsolatos fejlemény, hogy most a család felnőttjei is elkezdték a gyengélkedést, kapar a torkom, szippogok, Apa detto. Lehet, hogy minket is elüt évvégére valami jó kis vírus.

Nincsenek megjegyzések: