vasárnap, március 25

Valami elkezdődött

Délután M.-et altatom a kisszobában, megérkezik S. Suttogja, hogy pisikálni kell. Én fekve a gyerek mellett, cicim a szájában, félig aludt már, na most mit is csináljak? Mondom húzza le a nadrágját, vegye elő a bilit, szerencsére elérhető helyen tartjuk. Ez ment neki. Egy kezemmel kikapcsoltam a bodyját, levettem a pelenkáját (ennyi gyakorlat után két újjam is elég ehhez), és ráült a bilire. A kicsi elaludt, felkeltem, Sacó elküldött. Ejha, gondoltam, itt valami készül! És meglett az eredmény, egy fél perc múlva ott tornyosult a nagy eredmény. Szuper öröm, együtt lehúztuk, kimostam bilit, a csaj örömében elkiáltja magát: Kakáltam a bilibe, mehetek óvodába!
Kicsit az érzései összekeveredtek, most mit is kell, kakilni vagy pisilni, de a lényeg, hogy SZÓLT ELŐRE!

2 megjegyzés:

Csöpi írta...

Éééédes :D

Molnár Kinga írta...

de jóóó!!!