péntek, március 23

Mai szöveg Sárától 15

Érzem, hogy bekakált, közelítek, hogy tisztába tegyem. Behúzódik az ágy sarkába, fölé hajolok, nézek közelről mélyen a szemébe, ő is az enyémbe, olyan igazi egymás szemébe nézés volt. Valamit ki akartam olvasni a tekintetéből, és az jött le, hogy félek . Már most okosabb mint én, és talán egy kicsit le is néz, amit még nem fejez ki, de majd kifog. Ettől félek, ezt láttam a szemében. Eltelik 5 másodperc, megszólal:
- Gondolkodom ezen a kakin.
- Mit gondolkodsz rajta?
- Hogy nem a pelusba kéne kakálni, hanem a vécébe.
...

Bemegyünk a turkálóba, hogy nézzünk neki valami tavaszi cipőt. Megáll az eladó hölgy előtt:
- Van-e nekem tavaszi cipő?
Tényleg nem én mondtam, hogy menjen oda és kérdezze meg, csupán magától!

A barátnőmnél voltunk csajdélutánon, Csilla segített felhúzni a Sára cipőjét, amikor jöttünk el.
- Köszönjük Csilla, hogy segítettél.

S mindez egy kétévestől.

Nincsenek megjegyzések: