szerda, július 23

2013 július 9

Ha víz nincs, élet nincs!
Tegnap elvették a vizet, előzetes bejelentés nélkül. Elég kellemetlen tud ez lenni egy négytagú családnak, ahol még pelenkás is van… Igaz csak egy csőtörés miatt, és este 8-ra megadták, de elég szar ügy hazamenni két gyerekkel 4-kor és tálba kezet mosni - az erkélyen 5 litres palackban tárolt vízzel. Még jó, hogy ez is volt. Aztán meg nem lehet elmosogatni, takarítani, feltörölni, másnapra ebédet készíteni, ráadásul a gyerek a napi egy kakáját is akkorra időzítette, ráadásul nem túl keményet, tehát melegítettem kályhán s tálikóztam. A budi tartályt is alig mertem lenyomni, mert ki tudja mikor lesz még víz. Telefonáltunk Aqvaservhez, azt mondták csőtörés és dolgoznak az ügyön, de nem tudják mikor lesz. Aztán estére lett. „tevile vechi...” Apa elment négy darab 5 literessel vízért a munkahelyére. Szóval 4 óra víznélküliség után belegondolni is rossz, milyen amikor hónapokig nincs. Én csak azt éltem át még régi időkben, amikor meleg víz nem volt, s mindig fazekaltunk. Brrrr. tudom én, hogy vannak vidékek a világon ahol így élnek, de mi már eljutottunk egy bizonyos civilizációs szintre, sokat is dolgoztunk és fizetünk, hogy így élhessünk (lakást venni vagy bérelni, szolgáltatásokért fizetni, stb) és akkor elvárjuk, hogy a minimum meglegyen. És ha fizetünk csomót, akkor cseréljék ki a tevile vechi-et, mert Vásárhelyen biza nem a legolcsóbb a víz az országban, s még mennyi veszteséget is fizetünk...

Nincsenek megjegyzések: