kedd, augusztus 27

Mai duma Sárától 31

Ez már régi duma, de most találtam meg:
- Apa a farkas, Matyi kismalac s te vagy a legnagyobb malac, akinek téglából van a háza, én vagyok piknik.
- S mit csinál piknik?
- Piknikezik a többiekkel.

Autózunk. Érzelmi zsarolás:
- Ha elől nem ül senki, akkor én nem szeretlek.

- Én a hideget jobban szeretem, mint a meleget, mert a hidegben nem izzad le a hajam, s nem kell megmosni.

- Visszajöttem dolgozni.
- Mit dolgozol?
- Facebook egyetemen.

- Nézhetek Barneyt?
- Igen, egy Barneyt megnézhetsz.
- Gondoltam...

A délutáni tevékenységekről:
- Kedvenc elmenetelem a torna! Szeretnék olyan lenni, mint Bence anyukája! Mert ő mindig elvisz tornára.

Rajzfilmnézés vége felé közeledik:
- Fürgén nézzük a Répamesét.

Az éhség nagy költő:
- Anyuka, éhemre fakadtam!

Időfelfogás nyáron:
- Még nincs késő, még csak barnulás van!

Ők ketten:
- Matyi, ne legyél rosszféle!
- Jó.

Önkritika és igazságérzet:
- Miért kaptunk ilyen sok játékot, mi nem voltunk ennyire jók!

- Megfújt a hideg.

Nincsenek megjegyzések: