vasárnap, január 31

Archív 2009 szeptember

Nagy a világ
# 2009-09-29 13:31 kedd

Kiscsaládunk azóta kiscsalád, amióta megszületett Sáraleányzó. Azelőtt is család voltunk, de akkor csak mikró . Sárababa pont ma 8 hetes. De ma nem igazán ünneplős a kedve, mert sokat alszik. Ma ilyen napja van. Körülbelől minden hétre jut egy ilyen nap. A doktornéni szerint ez lehet egyszerűen front miatt, vagy csak kialszik valamit, például az előző napok izgalmait. Anya kifejezetten örül az ilyen napoknak, mert ilyenkor még egy kis blogolásra is jut idő.

Igazán van mit kialudnia szegény gyereknek, mert a hétvégén sűrű volt a program. Pénteken Kecsetre utaztunk baráti társasággal. Apa elmaradt szülinapi bulijára mentünk. Kecset Udvarhely mellett egy kis falu. Vince amigó családjának van ott egy nem kis, de bazi nagy parasztháza. Hangulatos ház, festői környezetben, füves udvarral, tornáccal, csűrrel, fabudival, de mindenféle kényelmet szolgáló dologgal is: vezetékes víz, gázkályha, fedett terasz. Hétvégi kiruccanásokra néha használjuk. Ezúton is kösz Vincének. Szóval Sára megjárta magát Kecseten, ami Vásárhelytől másfél órára van. Az útazás simán lezajlott, mert Sára autóban mindig jól alszik. A péntek estét jól bírta, még a becsiccsent bácsik zajongását is . Szombaton is sokat aludt, gondolom a friss levegőn levés megtette a hatását. A hazaúttal sem volt gond. De hogy ennyi ne legyen elég, vasárnap még kimentünk Vármezőbe, a légballonfesztiválra. Sokat nem láttunk a ballon showból, mert későn érkeztünk, és az esti felszállások előtt eljöttünk. Sára is ügyeske volt, kivéve amikor anyáéknak ebédelni kellett volna. Ez csak felváltva ment. Hogy mit jelent az ha Sára ügyeske? Hát ebben a korban azt, hogy alszik, vagy ha nem is alszik, de jól elvan, csendben, nyugodt, nem nyürizik. Ez mostanában kezd menni neki, de eddig elég nyürike volt. Persze vannak jobb és rosszabb napok. Örülök, hogy a szép időt kihasználtuk hétvégén, mert ma már borus idő van. Lehet ezért alszik annyit Pöttömke...

Ez volt Princessza második nagy utazása. Az első egy hónapos korában volt, amikor hazavittük Sepsire. Persze akkor is jól meghordoztuk, hogy ha már elindult, akkor lásson világot. Voltunk Baróton, Kisbaconban, Szikoslokán, de még Olaszteleken is. Élménydús első 8 hete volt a kiscsajnak, kár, hogy később semmire sem emlékszik belőle.


Hogy miért is? - folytatás
# 2009-09-29 12:43 kedd

Soha nem olvastam rendszeresen blogot... egészen addig, amíg Andi barátnőm el nem indította saját Krakkóban az élet című blogját. Erre rákattantam. Előtte is bele-bele olvastam blogokba, de az utolsó löketet, hogy én is írjak, ez adta meg. Jó dolgokat ír jól. Ezuttal is gratula neki, és továbbra is várom sziporkázó stílusban megírt bejegyzéseit, amik azért is fontosak nekem, mert Andi két éve Lengyelhonban él, és elég ritkán beszélgetünk azóta. A blogon keresztül informálódom felőle. Na meg persze néha csak úgy felhív miközben a villamosra várakozik. De ez nem olcsó mulatság. A mess? Hát melóba dógozni köll, ritkán vagyunk egyszerre bent, stb. És persze azon kiváltságosok közé tartozom, akiket meglátogat amikor hazajön. Üdv neked csaj, és hajrá!

Aztán beleolvasgatok néha ismerősők blogjába, de csak úgy véletlenszerűen. Ilyen például kismama-baba blogot, volt tanáraim, volt évfolyamtársam, kollégáim blogja. Kedvelek egy-két fotós blogot is. Régebb nem gondoltam volna, de íme én is elindultam...


Kezdetnek...
# 2009-09-23 16:23 szerda

Megelőzve azt, hogy mindenki megkérdezze miért indítottam blogot, már most elmondom: a dolog összetett.

Azért, hogy

1. bárki akit érdekel elolvashassa, hogy mi történik velünk, így nem kell többször elmondanom ugyanazt például telefonon, vagy leírjam e-mailben.

2. megmaradjanak a történtek, akár egy naplóban (sose voltam jó naplóíró, hátha most több kitartásom lesz). Később jól jöhet.

3. haladjak a korral.

És azért, mert

1. újdonság, gondoltam kipróbálom, mert akár érdekes is lehet blogozni

2. előttem járó példák láttán késztetést éreztem rá

3. csak úgy.

Nincsenek megjegyzések: