kedd, december 18

Mai szöveg Sárától 29

Evésnél Matyinak:
- Adok neked sárga villát, én tudom, hogy azt imádod, s azt fogok neked adni.

- Meg tudod kezdeni a joghurtot?
- Meg tudom kezelni.

- Miért van már sötét? Este van?
- Tél van, hideg van, télen hamarabb megy le a nap, hamarabb sötétedik.
- De nincs tél, mert nincs hó.

A nevekről beszélgetünk:
- Amikor felnőtt leszek akkor még Sára leszek?

- Amikor felnőtt nem leszek, akkor mi vagyok? 


Amikor a fogalmak naaaagyon keverednek:
- Olyan nagy művész vagyok, hogy járok faiskolába.

És mesél, és mesél, és mesél, és mesél....
- Te vagy a kalóz, az apuka. Én vagyok a boszorkány, Matyi az ördög, én vagyok az anyukája.
 Amióta a Mikulás sátorvárat hozott nekik, változott a szereposztás. A várban ő Peppa királynő, Matyi a király, anya Hófehérke és apa a gonosz Kalóz. Ez naponta elhangzik, és a szereposztás nem változik.

A babák együtt nőnek velük, persze jóval nagyobbak mint ők, eddig csak iskolások voltak, a hálószobánkba jártak iskolába, írás-olvasás órára stb. De most már:
- Kata már egyetemes.

- Petinek sok láza van!

Van egy hegedülő hóember az ablakunkon:
- A hóember tücsögöl!

Bókot kap Benceanyukától, akik nálunk voltak játszani:
- Sára te olyan szép vagy...
- S főleg csinos!

Amikor az idők és feltételek keverednek:
-...odaadnám volna, kérd el, és Peti is odaadna volna.

Néha kiborulok, hogy túl sok édességet követel. A akkor jön az önkontroll:
- Most fejezzem be a cukorkaevést! 
- Jó, fejezd be.
- Most eltűnök. Rohan a szobába.
- Tűnj el.
Bentről kiált:
- Eltűntem!

Nincsenek megjegyzések: