péntek, szeptember 28

Mai szöveg Sárától 25

Esti lefekvésnél könyvet olvasunk, az a fajta amelyiknek egyik oldalán a történet, másikon puzzle van, miután elolvassuk a szöveget ki is kell rakni a képet. Mondja, hogy rakjam én, látom nehezére esik feltápászkodni ülőhelyzetbe, hogy kirakja. Kérdem:
- Álmoska vagy?
- Lustácska...

Pudingevésnél:
- Anya, te kéred a pudingod, mert én még éhes vagyok a pudingra?!
Kicsit kiszottyant a puding az abroszra:
- Hozzál vizet anya, mert itt menet van!!

Memóriája verhetetlen. Egy hete jár oviba, első nap délután alkotottunk valamit színes gyapjúból, de csak tíz percet ha foglalkozott a keretre kifeszített vászonnal, amire a gyapjút vékony rétegben fel kellett tapicskolni. Ma este az állatos könyvben a bárányról olvassuk, hogy gyapjút ad.
- Én is csináltam a színeket a bárányból.
Nekem kellett egy kis idő amíg leesett miről is van szó.

Zenét hallgattak az oviban.
- Olyan énekek is voltak amiket ismertem, és voltak olyanok amiket sohasem ismertem.



Nincsenek megjegyzések: