szerda, július 23

2013 július: Biosszantó

A ló túlsó oldala
A mai bio-öko-természetes-energiatakarékos-környezetkímélő-fenntartható stb. őrület egyre elterjedtebb nálunk is. Engem fáraszt. És bűntudatot is kelt bennem, amit utálok, mert ugye én nem teszek meg minden tőlem telhetőt a család és a környezet egészségéért, és akkor milyen családanya vagyok én? Jó, hogy egyeseknek van erre ideje, energiája és pénze. Nekem nincs. Szerintem meg kell találni az arany középutat, az egyensúlyt mindenben. Nem járunk a gyerekekkel a Mekibe (csak fagyiért), de azért a "csak külön a gyereknek csak biót"...na hagyjuk már. Aztán azt sem élvezem, hogy van aki úgy elvan ezekkel, de arra nem gondol, hogy évek óta semmit nem sportol, nem mozog, vagy nem kirándult, stb. Persze lehet mozgásnak nevezni azt is, hogy citromlével súrolja félórákat a csempét. Vagyis egyik téren tesz az egészségért, másik téren meg semmi. Ha már beleveti magát, akkor vesse bele teljesen. én nem sportolok, de nem is jövök az egészséges életmód-öko-bió dumával sehol.

Nincsenek megjegyzések: