hétfő, február 8

A hangoskönyvekről

Nagyon szeretem a hangoskönyveket! Csak nem sok lehetőségem van hallgatni őket... Mert még drágábbak mint a könyvek. Legutóbb Müller Péter Örömkönyvéből hallgattam részleteket. Olyan mintha valaki felolvasna nekem. Gyerekkoromban nagyon szerettem ha olvastak nekem. Ezt az örömöt adja most egy-egy hangoskönyv is, így végre a felnőtteknek is felolvas valaki, és újra gyereknek érezhetjük magunkat. A pszihológusok amúgy azt ajánlják, hogy akkor is olvassunk a gyerekeknek mesét, hogyha már megtanultak olvasni. Az ember képzelőereje és fantáziája másképp indul be ha maga olvas, és másképp ha hallgat egy szöveget. De mindkettőhöz meg kell teremteni a hangulatot, a csendet, hogy csak arra tudjunk figyelni, mert nagyon könnyen elkalandozhatunk...

Nincsenek megjegyzések: