szerda, április 11

Mai szöveg Sárától 18

Kérdezgetős kedve van.
- Mit iszik a ló?
- Vizet patakból, vagy kútvizet.
- Mit eszik a mú?
- ?? Mit eszik a tehén? Füvet legel.

Matyinak gyakran vannak nyürmögős, sírós percei. Már az a feltűnő ha nem nyekereg. M. az ágyon fekszik, Sára bemegy a szobába, meghökken:
- Miért van csendben Matyi?

Máskor meg:
- Anya gyere be. Matyi azért sír, mert te nem vagy bent.
(és van benne valami igazság, amellett, hogy ha bent vagyok akkor vele is vagyok...ugyebár)

Párhuzamos másik családi életünkről már beszámoltam.
- Levente elment világgá, mert Peti meg Kata megbolondították.

No comment:
- Gyere öltözni Törpilla!
- Nem Törpilla vagyok, bársonynadrág vagyok!!

Vacsorához salátát készítek mindenféle idényzöldségből, többek között mosom a SALÁTÁT.
- Én nem kérek káposztát.
- Nem is kell enned káposztát, káposztát a délben ettél.
Rájön, hogy valami nincs rendben, persze én tudom, hogy nem káposztát akart mondani. Kis gondolkodás után:
- Mit nem kérek?

Nincsenek megjegyzések: