hétfő, március 19

Mai szöveg Sárától 14

Sára és a Nők Lapja
Egyszer csak megszólalt és semmi előzmény nélkül ezt mondta:
- Amikor anyuka leszek én is a Nők Lapját fogom olvasni.

Autóban, már kifogytam ötletekből mivel foglaljam le Matyit. Kezébe nyomtam egy reklámlapot, zörgeti a papírt, Sára megszólal:
- Matyi azt hiszi, hogy Nők Lapja.

3 hét "vakáció" után újra otthon, az etetőszékében eszi a müzlit, én teszek veszek, beszél erről-arról, majd ezt mondja:
- Anya én úgy örülök, hogy hazajöttünk.

Tény, hogy M. nem szereti az öltöztetést (de melyik gyerek igen?), és sír ha már vastag ruhában van letéve és várnia kell. Tegnap egy ilyen helyzetben:
- Matyi nem szereti vastagon.

Az ételről beszél:
- Olyan édes és nyomós.
- Nyomós?!
- Valaki szétnyomta.

Vacsoránál:

- Fáj a hasam. Be kéne vegyek egy gumicukorkát, hogy gyógyuljon meg.

Nincsenek megjegyzések: