péntek, május 28

Újabb flow

A hétvégén egy felnőttes, két - szülői feladatokat megosztó - ember közötti értelmes kiegyezés alapján péntek este Apa ment el szórakozni, a szombat délután az Anyáé volt. De nem is akárhogy: Sára nélkül!
Páran, csak csajok amolyan Szex és New Yorkosan előbb beültünk egy helyre lét szürcsölni és megtárgyalni az élet nagy dolgait, aztán elindultunk, engedve az üzletek hívó szavának. Csak úgy céltalanul végigrobogtunk a főtéren, aztán a bevásárlóközpontban kötöttünk ki. Nem vittünk végbe nagy shoppingolást, csak úgy nézelődtünk, felpróbáltunk ezt-azt, majd jött az elmaradhatatlan sütifogyasztás (én egy savanykás erdei gyümölcsös túrós szeletet választottam:). A gyorskajáldából áradó illatoknak sem bírtunk ellenállni (tudjuk, hogy direkt trükköznek: kajaszagot fújatnak mesterségesen, hogy vevőket csalogassanak), de hát egyszer élünk alapon az enyhén csípős bundás csirkét és mellé a sültkrumplit kihagyhatatlannnak tartottuk egy ilyen csajos délutáni programból.
Majd hazabandukoltunk, mindenki egy kis csecsebecsével, mert nem a nagy vásárlás volt a lényeg (ebben különbözünk a Szex és New Yorktól:), és én energiával telinek éreztem magam, kipihentnek és vidámnak. Óriási nagy vigyorral öleltem át négy és fél órán át nem látott Sacókámat, aki addig szundított Apán, játszott, majd vacsorázott és fürdött. Az esti lefekvésnél Anya pótolhatatlan.

Nincsenek megjegyzések: